Пациенттерді қолдау қызметі
Емханаға тіркелу науқаны туралы не білуіңіз қажет?



[...]
Жарияланған күні: 19-09-2023 Бірқатар шетелдік азаматтарды емханаға тіркеу ережелері өзгерді



15 қыркүйектен бастап алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін
ұйымдарына еркін тіркелу бойынша жыл сайынғы науқан басталады. Биыл
еңбек мигранттары – шетелдіктерді емханаға тіркеу ережелері өзгерді.
Енді олар емханаға келісімшартпен немесе ЕРІКТІ медициналық
сақтандырумен, сондай-ақ ЖҮКТЕЛГЕН медициналық сақтандыру шартымен
барулары керек. Жаңа ережелер [...]
Жарияланған күні: 19-09-2023 МӘМС жарналарын Халық банкінің мобильді қосымшасы арқылы қалай төлеуге болады
[...]
Жарияланған күні: 19-09-2023 МӘМС жарналарын Каспий банкінің мобильді қосымшасы арқылы қалай төлеуге болады
[...]
Жарияланған күні: 19-09-2023 Каспи банктің мобильді қосымшасы арқылы МӘМС жарналарын қалай төлеуге болады
[...]
Жарияланған күні: 19-09-2023 Ауруханаға жатқызу бюросы



Ауруханаға жатқызу бюросының ақпараттық жүйесі пациенттер мен медицина
мамандарына ұйымдық мәселелерді тез және тиімді шешуге көмектесетін
заманауи шешім болып табылады.
[...]
Жарияланған күні: 04-09-2023 УЧАСКЕЛІК ДӘРІГЕРДІҢ ЖОЛДАМАСЫНСЫЗ АРНАЙЫ МАМАНҒА ҚАЛАЙ ҚАРАЛУҒА БОЛАДЫ



Арнайы бейінді мамандардың консультацияларын алуға қатысты
азаматтардың көптеген өтініштерін ескере отырып, Денсаулық сақтау
министрлігі өткен жылы амбулаториялық жағдайда мамандандырылған
медициналық көмек көрсету ережелерін жаңартты.
Ведомствоның "Амбулаториялық жағдайда мамандандырылған
медициналық көмек көрсету қағидаларын [...]
Жарияланған күні: 31-08-2023 Сақтандырылған пациенттер емханаға барған кезде жиі кездесетін бес жағдай
[...]
Жарияланған күні: 29-08-2023 Алгоритмі

[...]
Жарияланған күні: 21-08-2023 Азаматтардың МӘМС бойынша төлемдерді қайда кетеді?



[...]
Жарияланған күні: 01-08-2023 Сізге қандай медициналық қызметтер қолжетімді?
[...]
Жарияланған күні: 21-07-2023 Азаматтарды жеке қабылдау

[...]
Жарияланған күні: 10-07-2023 Как воспользоваться правом выбора поликлиника



[...]
Жарияланған күні: 26-06-2023 Номер телефонов

[...]
Жарияланған күні: 20-06-2023 Жұмыс берушілер мен қызметкерлерден МӘМС төлеу бойынша ТОП-5 сұрақ



[...]
Жарияланған күні: 20-06-2023 ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕРДІ НЕМЕСЕ ПРОФИЛЬДІ МАМАНДАРДЫҢ КЕҢЕСТЕРІН ӨЗ ЕМХАНАҢЫЗДАН БАСҚА ЖЕРДЕ АЛУҒА БОЛА МА?



Емхананы еркін таңдау құқығын бірнеше жағдайда ғана пайдалануға болады:
егер бекітілген жері бойынша емханада қажетті маман болмаса немесе оған жазылу мүмкін емес, ал кезекті күту ұзақ уақытқа созылатын жағдайда (10 күннен артық).
егер пациент өзінің ауруы туралы белгілі бір дәрігерге қаралуға
дағдыланған болса немесе жақын адамдары ұсынған клиникаға [...]
Жарияланған күні: 16-03-2023 МЕДИЦИНАЛЫҚ САҚТАНДЫРУ ЖҮЙЕСІНІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЖАУАПКЕРШІЛІК ҚАҒИДАТЫН ҰСТАНАТЫНДЫҒЫНЫҢ БЕС ДӘЛЕЛІ



2020 жылдан бастап міндетті әлеуметтік медициналық
сақтандыру қорына жарна төлеу міндетті болып табылады әрі жұмыс пен
табыстың бар-жоғына қарамастан ай сайын төлем жасалуы тиіс.
Алайда, мемлекет төлеушіге барлық кезеңді берешек деп
қоймайды. Сақтандыру мәртебесін алу кезінде 12 айға төлем жасағаны
ескеріліп, бұрын төленбеген барлық кезеңдері автоматты түрде [...]
Жарияланған күні: 24-02-2023 Пациенттерді қолдау қызметіне хабарласыңыз



Бүгінде Қазақстанда емделушінің құқығын қорғауға үлкен
көңіл бөлінуде. Іс жүзінде әрбір медициналық ұйымда Пациенттерді қолдау
және ішкі сараптама қызметі қарастырылған, ол күн сайын пациенттердің
шағымдарымен айналысады және қажет болған жағдайда құқық бұзушылықтарды
жою үшін жедел шаралар қабылдайды.
Шағымды қараудың ең ұзақ мерзімі көп жағдайда 5 күнтізбелік [...]
Жарияланған күні: 24-02-2023 ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ НЕ ҮШІН ЖҮГІНУ ҚАЖЕТ?

Бұл жүгінудің ең ыңғайлы тәсілі - мәселені бірден орнында шешуге болады, ешқайда барудың немесе қоңырау шалудың қажеті жоқ;
Қызмет мәселені медициналық ұйымнан тыс шығармай-ақ, өз ішінде шешуге мүдделі;
Қызмет өзінің медициналық ұйымындағы жағдайды, оның
ішіндегі кемшіліктер мен қиындықтарды біледі, сондықтан [...]
Жарияланған күні: 24-02-2023 ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТТЕРІ ПАЦИЕНТТЕРДІҢ ТАПТЫРМАЙТЫН КӨМЕКШІСІНЕ АЙНАЛУЫ ТИІС-МЕДИЦИНАЛЫҚ САҚТАНДЫРУ ҚОРЫ

22 сәуірде Орталық коммуникациялар қызметінде (ОКҚ)
Медициналық көмектің сапасын бағалау департаментінің директоры Лаззат
Шоманованың қатысуымен Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорында
пациенттердің құқықтарын қорғау және халықпен кері байланысты қамтамасыз
ету бойынша брифинг өтті.
Спикер өз сөзінде 2021 жылы Қор азаматтардан келіп [...]
Жарияланған күні: 24-02-2023 ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ ХАБАРЛАСЫҢЫЗ


Бүгінде Қазақстанда емделушінің құқығын қорғауға үлкен
көңіл бөлінуде. Іс жүзінде әрбір медициналық ұйымда Пациенттерді қолдау
және ішкі сараптама қызметі қарастырылған, ол күн сайын пациенттердің
шағымдарымен айналысады және қажет болған жағдайда құқық бұзушылықтарды
жою үшін жедел шаралар қабылдайды.
Шағымды қараудың ең ұзақ [...]
Жарияланған күні: 24-02-2023 Маңғыстау облыстық перинатальдық орталығының пациенттердің қолдау қызметінің пациенттер арасында жүргізген сауалнаманың 10 айлық көрсеткіші.
[...]
Жарияланған күні: 29-11-2022 ЭКҰ-дан өту үшін пациенттің бағыты



[...]
Жарияланған күні: 26-05-2022 ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТТЕРІ ПАЦИЕНТТЕРДІҢ ТАПТЫРМАЙТЫН КӨМЕКШІСІНЕ АЙНАЛУЫ ТИІС-МЕДИЦИНАЛЫҚ САҚТАНДЫРУ ҚОРЫ

22 сәуірде Орталық коммуникациялар қызметінде (ОКҚ) Медициналық
көмектің сапасын бағалау департаментінің директоры Лаззат Шоманованың
қатысуымен Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорында пациенттердің
құқықтарын қорғау және халықпен кері байланысты қамтамасыз ету бойынша
брифинг өтті.
Спикер өз сөзінде 2021 жылы Қор азаматтардан [...]
Жарияланған күні: 16-05-2022